One rozciągają linki na Facebooku

Kobiety chętniej niż mężczyźni dołączają do grup na Facebooku albo umieszczają na swoim profilu linki (17 procent kobiet na 12 procent mężczyzn) i częściej niż koledzy szukają w mediach społecznościowych aktualnych informacji – wynika z badań przeprowadzonych na dwóch tysiącach osób powyżej 18 roku życia przez Centrum Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Georgetown w Waszyngtonie. Panie są też większymi zwolenniczkami Facebooka jako narzędzia pomocy w akcjach charytatywnych. Aż 65 procent kobiet uważa, że serwisy społecznościowe odgrywają dużą rolę w dobroczynności, a 6 na 10 sądzi, że angażowanie się w akcje jest łatwiejsze dzięki takim mediom. Ale obie płcie po równo denerwuje przesada. Aż 74 procent mężczyzn i 73 procent kobiet uważa, że nadmiar informacji, nawet o istotnych dla nich sprawach, może być męczący jak każdy spam. Połowa badanych, niezależnie od płci, uważa też, że przycisk „lubię to” niewiele już znaczy.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • email
  • Twitter
  • Wykop
  • LinkedIn
  • del.icio.us
  • Pinger
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Tumblr
  • Ulubione

Skomentuj

*