Ograniczony pracownik jest niezadowolony

Niemal połowa brytyjskich pracodawców zakazuje korzystania w firmie z Facebooka i Twittera – wynika z badań przeprowadzonych wśród 2,5 tysiąca przedsiębiorców przez HCL Technologies.

45 procent zakazujących szefów przyznaje, że ograniczenie dostępu do social mediów ma zapobiec niekorzystnym dla firmy wpisom. Tymczasem – zdaniem badających – zakaz ma przeciwny skutek: ograniczani pracownicy będą niezadowoleni, w ten sposób wpływając na kondycję przedsiębiorstwa. Poza tym sam zakaz nie sprawi, że ludzie zrezygnują z wrogich wobec firmy wpisów.

Nie ma również sensu – zdaniem ekspertów – skupiać się na tym, ile czasu pracownik poświęca na Twittera, Facebooka, czy zwykle serfowanie po sieci, jeśli nie przeszkadza mu to w wykonywaniu obowiązków.

Follow Pably_pl on Twitter

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • email
  • Twitter
  • Wykop
  • LinkedIn
  • del.icio.us
  • Pinger
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Tumblr
  • Ulubione

Skomentuj

*