Social media oglądane z samolotów

W środku wakacji, od tygodni obficie polewani deszczem, sięgamy do badań nad powiązaniami użytkowników portali społecznościowych z szeroko pojętą turystyką. Związki te sprawdził serwis tripl.com i przedstawił je w infografice (TUTAJ).

Z danych wynika na przykład, że połowa Amerykanów, czyli jakieś 155 milionów osób, ma konto na Facebooku, za to paszport posiada tylko 37 procent mieszkańców USA, czyli 115 milionów.

46 procent podróżujących zostało zaproszonych do wyjazdu poprzez Facebooka.

72 procent użytkowników portali społecznościowych zaglądało codziennie na swoje ulubione serwisy podczas podróży, ale tylko siedem procent używało do tego mobilnego internetu. Nic dziwnego, skoro w tym roku około 200 milionów pasażerów skorzysta z Wi-Fi w samolotach (dodajmy, że użytkownicy Facebooka najbardziej lubią linie lotnicze Southwest – dokładnie 1665183 fanów).

Z kolei Las Vegas ma więcej fanów na Facebooku niż śledzących na Twitterze wydarzenia w tym mieście, Nowy York zaś – odwrotnie.

– Wojciech Piesta

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • email
  • Twitter
  • Wykop
  • LinkedIn
  • del.icio.us
  • Pinger
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Tumblr
  • Ulubione

Skomentuj

*