Tablety najlepsze do sprzedawania kontentu

Po raz pierwszy tablet wyprzedził strony internetowe jako najlepsze – w ocenie wydawców – narzędzie dystrybucji płatnych treści, w tym magazynów i gazet. O prognozy pytała swoich członków brytyjska Association of Online Publishers w corocznym badaniu Content & Trends Census. Tablety wskazało 42 procent wydawców (rok temu – 19 procent), strony internetowe – 37 procent (w 2010 roku 38 procent), smartfony zaś – 6 procent.

Wygląda na to, że nawet ci, którzy nie są entuzjastami tabletów i smartfonów, dostosowują się trendów: aż 8 na 10 wydawców przyznaje, że zainwestowało w aplikacje mobilne, zaś 9 na 10 zoptymalizowało swoje strony pod kątem przenośnych urządzeń.

Badanie Association of Online Publishers objęło wydawców gazet, magazynów, nadawców telewizyjnych i radiowych, a także firmy prowadzące wyłącznie strony internetowe – w sumie reprezentowanych było ponad 1500 tytułów, stacji i stron.

Przekonanie się wydawców do tabletów może napędzać rosnący rynek sprzedaży tych urządzeń. Już teraz przewiduje się, że w najbliższym roku popyt na komputery PC będzie rósł wolniej niż dotąd – coraz więcej osób wybiera urządzenia przenośne, jak tablety lub smarfony.

– wiec

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • email
  • Twitter
  • Wykop
  • LinkedIn
  • del.icio.us
  • Pinger
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Tumblr
  • Ulubione

Skomentuj

*