Media relations

Warsztaty, szkolenia i doradztwo w zakresie kontaktu z mediami. Budowanie i utrzymanie wizerunku firmy.

Z mediami jesteśmy związani od lat. I jest to bardzo udany związek. Jeśli i Ty chcesz być bliżej mediów lub zabiegasz o zainteresowanie redakcji – nie mogłeś trafić lepiej. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w dużych ogólnopolskich redakcjach wiemy co, jak i dla kogo pisać. A jeśli chcesz, aby dziennikarz czytał właśnie Twoje maile albo cierpliwie Ciebie wysłuchał – trafiłeś na ludzi, którzy wiedzą, jak to osiągnąć. Jesteśmy przecież jednymi z tych, których latami ścigali fachowcy od PR. Wiemy, czego chce od Ciebie dziennikarz, co jest mu zbędne, a co go zrazi. Zaufaj nam, a będziesz ulubieńcem mediów.

Nie można bowiem kontrolować dziennikarza, ale warto sprawić, by traktował cię jak solidnego partnera.

Wiele osób używa zamiennie terminu public relations i  media relations, tymczasem pierwsze pojęcie jest szersze i odnosi się do tych działań firmy, które mają stworzyć jej pozytywny wizerunek. Media relations to także budowanie pozytywnego wizerunku firmy lub organizacji, ale w odniesieniu do przedstawicieli mediów oraz blogosfery.

Warsztaty media relations prowadzone są w grupach do 12 osób, zwykle trwają jeden dzień. W zależności od potrzeb uczestników nacisk kładziemy na zwiększenie kompetencji w kontaktach z dziennikarzami, na tworzeniu idealnej notatki prasowej, na poznanie specyfiki funkcjonowania redakcji.

Wybierz termin szkoleń

Po warsztatach

– będziesz wiedzieć:
Jak funkcjonuje redakcja. Jak i komu zgłaszane są tematy, gdzie dziennikarz szuka pomysłów na materiał i jak Ty możesz mu w tym po
Kulisy wyboru tematu do realizacji oraz przesłanki decydujące o tym, że dany pomysł jest interesujący dla redakcji.
Jak pracuje dziennikarz szykując swój materiał. Dlaczego dzwoni do właśnie tego eksperta, dlaczego powołuje się na te, a nie inne, przykłady.

– nauczysz się:
Jak zainteresować dziennikarza Twoją wiadomością lub eventem.Jak konstruować atrakcyjną notkę prasową.
Jakie nadawać im tytuły, by nie wylądowały w koszu
i w jakiej formie oraz kiedy je wysyłać
Jakie elementy komunikatu są istotne dla dziennikarza, kiedy należy wysyłać informacje oraz jak pisać, by zostać uznanym za dostawcę interesujących treści.

– zrozumiesz:
Jak unikać błędów w kontakcie z szukającymi gorącego newsa mediami i jak obrócić daną sytuację na swoją korzyść
Jak odpowiadać mediom, co mówić, gdy dziennikarz zadaje niewygodne pytanie oraz dlaczego nie należy obrażać się na media.
Jak stosować w praktyce prawo prasowe, w tym poznasz obowiązki, jakie wobec rozmówców ma dziennikarz.

Skontaktuj się z Pably

lub

Wybierz termin szkoleń

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Drukuj
  • email
  • RSS
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • LinkedIn
  • del.icio.us
  • Pinger
  • Gadu-Gadu Live
  • Google Buzz